0 oy
74 göst.
13 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (615 puan) sordu
Kızlar sekerimi aç olceyim dedim sonuç 118 çıktı herhangi bi şeker tanısı konulmadi kahvaltimi hazirlarken hemen hemen 15 dj geçti aradan tekrar ölçtüm 95 çıktı şekerim normalmi kızlarr anlayan varmi acaba.. 32 haftalık gebeyim bu arada

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 219 göst.
13 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esmaslan (615 puan) sordu
0 oy
8 cevap 556 göst.
0 oy
2 cevap 299 göst.

1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...