0 oy
330 göst.
13 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (525 puan) sordu

imagemerhaba kızlar doğum sonrası için bu korse den kullanan var mı? Memnun kaldınız mı? Kaç gün sonra kullanmak gerekiyor. Yardımcı olur musunuz? 

Gebelik haftası 34

1 cevap

0 oy
13 Ekim 2021 misafir cevapladı
Ben doğum sonrası değil de kürtajdan sonra kullandım kardeşim vermişti çok beğendim şimdi 28 haftalık hamileyim e bebek te 159 liraya görmüştüm alacağım mutlaka bu daha ucuzmuş ama ben internet ten alış veriş yapmıyorum başka mağazalara de bakarım artık bu fiyatlarda varmı tevsiye ederim tabiiki
13 Ekim 2021 (525 puan) yorumladı
Teşekkür ederim ❤️ Trendyol da e bebek kendi sayfası galiba indirim var şuan :)
13 Ekim 2021 misafir yorumladı
Bizde e bebeğe üyeliğimiz var yakın mağazası daha dün Prima bezleri için 40 liralık indirim çeki gelmiş bakalım her alış veriş te indrimler geliyor birde çekilişler başladı ya o yüzden hep oaraya gidiyorum belki çekilişte biseyler çıkar :))
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 597 göst.
0 oy
2 cevap 499 göst.
0 oy
3 cevap 572 göst.
0 oy
6 cevap 797 göst.

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...