0 oy
310 göst.
12 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (179 puan) sordu
Kızlar cuma günü sezeryan olucam. Gribim ama geçiyor gibi. Ayrıca hafif öksürüğüm var. Korkuyorum dua edin lütfen. Sezeryan için tavsiyeniz varmı ayrıca 
Gebelik haftası 38+2

1 cevap

0 oy
12 Ekim 2021 (630 puan) cevapladı
Bizde 37+3 günlük olduk. İnan bende korkmaya başladım sezeryan Olcam daha günü belli değil. Rabb'im yardım etsin bizlere geniz akıntısı var bendede yaz kış acaba ameliyata engel mi
12 Ekim 2021 (179 puan) yorumladı
Genel anesteziye engelmiş cnm. Bn genel anestezi istemiştim ama grip olunca spinal olmak zorundayım.
12 Ekim 2021 (630 puan) yorumladı
Daha iyi olur cnm en azından ağrın çok olmaz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 672 göst.
0 oy
18 cevap 1,661 göst.
27 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Burcugns (1,074 puan) sordu
0 oy
6 cevap 592 göst.
0 oy
7 cevap 513 göst.
27 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Burcugns (1,074 puan) sordu

1,512,699 soru

24,672,548 cevap

367,342 kullanıcı

...