0 oy
180 göst.
12 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (31 puan) sordu
Kızlar 35+1 deyım nst ye gırdım 1 tane büyük sancın cıktı muayene ol dedıler. Oldum 2cm acılma varmıs rahım agzım incelmıs ama bebek daha yerlesmemıs endıselendım. Sancımıda hıssetmıyorum sızce dogum olur mu bu haftada. Kontrolde oldum kılosu 2700 suyu normal bası asagıda dedı yardımcı olur musunuz 
Gebelik haftası 35+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 537 göst.
0 oy
3 cevap 366 göst.
0 oy
4 cevap 459 göst.
0 oy
3 cevap 506 göst.

1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...