0 oy
114 göst.
12 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (183 puan) sordu
Kızlar merhaba bugün doktora gittim keseyi gördüm 5mm di ama hala içinde bebek yoktu erken farkındayım doktor bide dediki yanında kist var dedi sizdede böyle oldumu zarar veriyor mu 
Gebelik haftası 4+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 219 göst.
13 Ekim 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Elifcan010 (672 puan) sordu
0 oy
9 cevap 598 göst.
11 Nisan 2023 Doğum kategorisinde Esmehanturkmen (77 puan) sordu
0 oy
5 cevap 487 göst.
28 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde _31313190 (139 puan) sordu
0 oy
3 cevap 273 göst.
19 Temmuz 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Merve2635 (82 puan) sordu

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...