0 oy
348 göst.
17 Kasım 2018 Hamilelikte Testler kategorisinde (176 puan) sordu

E nabizdan baktım 3 lu test sonucu 1 diyor bilgisi olan var mı 

Gebelik haftası 18

1 cevap

0 oy
17 Kasım 2018 (235 puan) cevapladı

O testler e-nabida ayrintili cikmaz. Rapor seklinde döķumani olur verdigin hastaneye git al. E nabizdan bisey anlasilmaz aynisini yasadim. 

Yorumlamayida ultrason isiginda doktorun yapar biz burdan bilemeyiz. 

17 Kasım 2018 (176 puan) yorumladı
Tamm yüzdelik değerini de yazmamış zaten teşekkürler
17 Kasım 2018 (235 puan) yorumladı
Yazmaz canim. Git rapor olarak al grafikli falan bi rapor cikartiliyor. Yani ikili testte öyleydi 3 lüye gerek duymadi doktorum.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 189 göst.
29 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Deryacelik (264 puan) sordu
0 oy
0 cevap 295 göst.
26 Ocak 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Aysetur (1 puan) sordu

1,512,379 soru

24,668,422 cevap

367,123 kullanıcı

...