0 oy
474 göst.
11 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (145 puan) sordu
Arkadaşlar sağ tarafı ağryorsa annenin. Bebeğin cinsiyeti erkek olur. Sol taraf ağrıyorsa cinsiyet kız olur diyorlar bu ne kadar doğru 

4 Cevap

0 oy
11 Ekim 2021 (220 puan) cevapladı
14 haftalık iken cinsiyete kiz dendi sol tarafım herzaman sürekli ağrır bunla alakasi varmı bilemiyorum tabi
-Reklam-
0 oy
11 Ekim 2021 (1,285 puan) cevapladı
hep sağdaydı erkek :) ama bence alakası yok :)
0 oy
11 Ekim 2021 (2,512 puan) cevapladı
Iki oglumda hel soldaydı 
0 oy
11 Ekim 2021 (114 puan) cevapladı
Benim oglumda da sol tarafim agriyordu simdi 34 haftaligim kizdir sol tarafim agriyor ve sol tarafima yatamiyorum  agrisindan 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 223 göst.
0 oy
0 cevap 125 göst.
0 oy
1 cevap 301 göst.

1,512,755 soru

24,673,400 cevap

367,400 kullanıcı

...