0 oy
303 göst.
11 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (165 puan) sordu
33+6 haftalıgim doğurdum dugurcam diye beklerken en başta hamilelik belirtisi olarak yaşadığım göğüs ağrısı ve en çok da meme ucu acısı çekiyorum niye oluyor acaba bilen varmi

1 cevap

0 oy
11 Ekim 2021 (1,831 puan) cevapladı
Göğüslerin sütlendigi için  göğüs ucu hassaslaşır bir nevi göğüslerin kendini bebeğine hazırlıyor hatta göğüslerini hafif sıkarsan sefaf bir akıntı bile gelebilir bunların hepsi bebeğe hazırlık 
11 Ekim 2021 (452 puan) yorumladı
Ay evet geçen ben denedim su geldi çok korktum o ne ki öyle
11 Ekim 2021 (1,831 puan) yorumladı
Hıç korkma bu yeni oluşan sütünün ilk aşaması hatta doğumunu  yapana kadar da sutyenine bulaşır ama şeffaf oldugu için belli olmuyor doğumun gerçekleştiğinde hani derler ya ağız sütü onuda bebeğine mutlaka ver o bebekler için çok önemli  inşallah sağ  salim kucağına alırsın
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,352 soru

24,668,124 cevap

367,111 kullanıcı

...