0 oy
367 göst.
10 Ekim 2021 Tüp Bebek kategorisinde (84 puan) sordu
kızlar 7 haftalık gebeyim vajinamda hafif bi ağrı hissediyorm arada yaşayan var mı normal mi? 
Gebelik haftası 7

1 cevap

0 oy
10 Ekim 2021 (89 puan) cevapladı
Normal canım korkma. Progestron hormon fazla üretiliyor vücutta onun içinmiş. Bende bayaaa yaşadım. 
10 Ekim 2021 (84 puan) yorumladı
teşekkür ederim canm içim rahatladı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 235 göst.
10 Ekim 2021 Tüp Bebek kategorisinde Eyll28 (84 puan) sordu
0 oy
0 cevap 165 göst.
10 Ekim 2021 Tüp Bebek kategorisinde Eyll28 (84 puan) sordu
0 oy
2 cevap 311 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...