0 oy
259 göst.
10 Ekim 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (119 puan) sordu
Değerleri yavaş yükselip kanaması olan kimyasal gebelik denildi. Şuan sürekli açlık hissediyorum aynı durumu yaşayan var mi acaba

1 cevap

0 oy
10 Ekim 2021 (451 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bilgim yok postun görünsün diye yorum yazıyorum.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 559 göst.
25 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Toprak34. (550 puan) sordu
0 oy
8 cevap 620 göst.
30 Mart 2020 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Pelin esen (28 puan) sordu
0 oy
6 cevap 742 göst.
28 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Konul93 (358 puan) sordu
0 oy
8 cevap 528 göst.
29 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeynepin (14 puan) sordu

1,512,450 soru

24,669,287 cevap

367,167 kullanıcı

...