0 oy
203 göst.
10 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (770 puan) sordu
Merhaba kızlar ben 22+1 gebeyım suan rahmımde agrı var boyle kasılma gıbı normal mi bu yoksa 

1 cevap

0 oy
10 Ekim 2021 (198 puan) cevapladı
Bende 21+2 kasılma var bebek geriliyo diyolar rahim büyüdükçe oluyormuş  gözlerimin içini kan dolmuş hep baş ağrısı da var
10 Ekim 2021 (770 puan) yorumladı
Benım ara sıra oluyor aslında ozellıkle oturunca uzanınca bişi yok aslında bende korkuyorum ilk gebelik oldugundaan insan tecrübesiz artı kac aydır sıkıntı yasadım kanamam oldu dusuk rıskım vardı VS ondan
10 Ekim 2021 (770 puan) yorumladı
Benım rahmımde oluyor
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...