0 oy
189 göst.
9 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (160 puan) sordu
Kizlar daha yeni hamile oldugumu ogrendim ve benim cocukluktan beri egzamam var genelde saç diplerimde oluyo malum ilaclarda da kortizon var kullanamiyorum :( boyle bir sorun yaşayıp doğal bir çare bulan var mi

1 cevap

0 oy
10 Ekim 2021 (438 puan) cevapladı
Canım ben losyon kullandım bide şampuan doktor fazla abartmadan kullanabilirsin dedi doğal çözüm olarak da Zeytinyağı veya badem yağı iyi geliyo diyorlar 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 600 göst.
0 oy
15 cevap 1,169 göst.
6 Şubat 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Azracan21 (879 puan) sordu
0 oy
12 cevap 11,792 göst.

1,512,361 soru

24,668,244 cevap

367,114 kullanıcı

...