0 oy
285 göst.
8 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (127 puan) sordu
Merhaba hanımlar benim üç gün önce kontrölüm vardı 25+3 haftaligim kızımın olacağını öğrendim ve kilosu 830 gramdı sizce nasıl .
Gebelik haftası 25+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
8 Ekim 2021 (67 puan) cevapladı
Normal cunku ben 32+1 deyim 26.haftada gittigimde 861 grdı doktorum normal dedi.
8 Ekim 2021 (67 puan) yorumladı
Hatta gecen cuma gittigimde 31.haftamdayken 1600 gr olmus yani ayda 800 gr aliyor ortalama bana az geliyor üzülüyorum ama doktorum normal diyor
8 Ekim 2021 (127 puan) yorumladı
Hmm iyi canım benimde doktorum herşey yolunda dedi haftana göre iyi dedi sağlıkla kucağına alırsın inşllah
8 Ekim 2021 (67 puan) yorumladı
Amin canım hepimiz insallah saglikla kucagimiza aliriz bebeklerimizi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 302 göst.
0 oy
5 cevap 508 göst.
0 oy
0 cevap 119 göst.
21 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mmelekkk (60 puan) sordu
0 oy
0 cevap 126 göst.
2 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hilaldemir (75 puan) sordu

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...