0 oy
434 göst.
8 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (25 puan) sordu
Meraba kizlar Hamilelikte cok maye tuketmek zararli diyilmiydi? Ben burda sorulara bakarken gordum gunde en az 3 litre maye tuketmem gerekdigi soyleniyor peki o ayaklara siskinlik vermiyormuydu ben gun icerisinde bir litreden fazla su icmuyomda o yuzden sordum bana demislerdiki cok su tuketirsen ayaklarn sisicek
Gebelik haftası 21

2 Cevap

0 oy
8 Ekim 2021 (727 puan) cevapladı
Aksine meyve yersen bebek kilo alır bol bol su tüketmek gerekir hamilelikte.  Ve tuz şu çok yeme ayakların şişer çok su. İyi gelir ama 
8 Ekim 2021 (25 puan) yorumladı
Tavsiyeniz icin cok twk ederim
-Reklam-
0 oy
8 Ekim 2021 (2,559 puan) cevapladı
Meyveyi de abartmadan yemeliyiz çünkü içindeki şeker oranı amniyon sıvısını arttırıyor başıma geldi ordan biliyorum 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 155 göst.
0 oy
1 cevap 285 göst.
0 oy
1 cevap 352 göst.
21 Temmuz 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Ulner (407 puan) sordu
0 oy
1 cevap 274 göst.
12 Ocak 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Rabianurakkrt (2 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...