0 oy
556 göst.
16 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu

Kızlar hem çok ishalim hemde bugün dışkı yeşildi acaba sizde de böyle oldu mu normal midir 

Gebelik haftası 23+2

2 Cevap

+1 oy
16 Kasım 2018 (116 puan) cevapladı
Bence doktora gitmelisin 4 kezden fazla cıkıyorsan tehlikeli doğumu hızlandırırmış 
16 Kasım 2018 misafir yorumladı
Anladım canım sağol
-Reklam-
+1 oy
16 Kasım 2018 (582 puan) cevapladı

3 ü geçmiyorsa sıkıntı yok ama rengi de d vitamini alıyorsan  ondan oluyo

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,177 göst.
0 oy
4 cevap 561 göst.
15 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
0 oy
3 cevap 510 göst.
1 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
0 oy
3 cevap 647 göst.

1,512,675 soru

24,672,180 cevap

367,321 kullanıcı

...