0 oy
262 göst.
8 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (674 puan) sordu
Arkadaşlar 3 gündür uykudan sancılı uyanıyorum karnım çok ağrıyor. Ama gaz sancısı mı ayırt edemiyorum. Lahana karnabahar yedim bunlar gaz yaptı bayağı. Ondan mıdır acaba?
Gebelik haftası 23+1

1 cevap

0 oy
8 Ekim 2021 (230 puan) cevapladı
Gaz sımışmasıdır çok normal cnm 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...