0 oy
206 göst.
7 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (54 puan) sordu

7.ci aya girdikten sonra haftada kilo alımım arttı 

Bana fazla geliyor haftada bir kilo almak daha 2.5 ayım var 

Şeker yüklemesi yaptırdım sınır 140 olması gerekirken 153 cıktı (75 içtim) biraz yüksek dedi doktor hamur işi tatlı kızartma uzak dur dedi 

Kan değerim düşük geldi normalde 37-47 olması gerekirken benim 31.6 

Kan ilacı kullanıyorum 

Doktora gittiğimde bir haftada 1.200 gr almışım normal mi dedim bana kızdı yoksa sen kilo almamak için yemek yemiyor musun diye ama yiyorum 

Bir türlü anlamadim

image

Gebelik haftası 28+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 197 göst.
4 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Limonn (54 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,088 göst.
6 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Suzy3011 (27 puan) sordu
0 oy
8 cevap 978 göst.
9 Eylül 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Nzl (66 puan) sordu
0 oy
9 cevap 708 göst.
7 Temmuz 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde 6182358 (1 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...