0 oy
344 göst.
16 Kasım 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (124 puan) sordu

Kızlar hamilelik te diş çekerler mi acaba 

Gebelik haftası 31+4

3 Cevap

0 oy
16 Kasım 2018 (1,280 puan) cevapladı

3,4 ayını geçtikten Sonra çekiyor diye biliyorum ama apse iltihap vs yapmamssa tabi ilac kullanmak zorunda kalrsn çekmezler sonuçta iğne vurup uyustrp çekiyorlr bebeğe zararı olacağını sanmıyorum genede bi diş doktoruna gorun ben doğumdan sonra gidip cektirmstm dişimi..

-Reklam-
0 oy
16 Kasım 2018 (2,384 puan) cevapladı

Benim doktorum dis cektirmek yasak demisti ve ilk 3 ve son 3 ay disle alakali bir sey yapılmıyor diye biliyorum ben

0 oy
16 Kasım 2018 (637 puan) cevapladı

Diş çektirmenin sakıncalı olduğunu duymuştum Ben de doktordan

32+3

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 644 göst.
0 oy
4 cevap 331 göst.
0 oy
2 cevap 538 göst.

1,512,811 soru

24,674,089 cevap

367,434 kullanıcı

...