0 oy
552 göst.
5 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (622 puan) sordu
Kizlar ne durumdasiniz detayli ultrasona girdiniz mi kac gram bebişlerimiz :)
Gebelik haftası 21+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
5 Ekim 2021 (146 puan) cevapladı
2 hafta sonra giricem insallah daha cinsiyetimizi bile yeni ogrenebildik:) gece kramplari icin magnezyuma basladim simdilik idare ediyoruz bakalim
5 Ekim 2021 (146 puan) yorumladı
Yok daha yaptirmadim 25 26.haftalarda oluyor diye hatirliyorum cnm
5 Ekim 2021 (622 puan) yorumladı
Bende yaptirmadim ne zaman yapilior bilmiorm o yuzden sordum gidince bi sorayim doktora post kapatilmis :)
5 Ekim 2021 (246 puan) yorumladı
Bende detayli yaptirmam gerekli 20 ekimde devletten randevu aldim o zmn 23 haftalik olacagız hadi hayirlisi olsun inşallah
5 Ekim 2021 (622 puan) yorumladı
İnsallah canim ben ankarada devlette bulamadm mecbur ozele gitmek zorunda kaldm ama memnun kaldm
5 Ekim 2021 (246 puan) yorumladı
Bende ilk defa buldum sans
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 2,173 göst.
0 oy
4 cevap 757 göst.
0 oy
21 cevap 2,356 göst.
0 oy
10 cevap 1,329 göst.

1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...