0 oy
639 göst.
5 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (719 puan) sordu
Doğurdum 28 gün geçti her şey unutuluyor hiç korkmayın acılar da geçiyor bunalımlarda kızlar ben ilk başta yazdım buraya canım acıdı bilmem ne ama kolay değil bi insan getiriyoruz dünyaya dediğim gibi her şey gelip geçiyor ❤️
Gebelik haftası Doğum

2 Cevap

0 oy
5 Ekim 2021 (473 puan) cevapladı
Benim son 28 gün erken dogum riski var dedi dr bakalim ne zaman gekecek bende bir an önce herseyin bitmesini istiyorum .
6 Ekim 2021 (719 puan) yorumladı
Her şey bitiyo bütün acılar geçiyo aklına hep onu koy dopumda ve sonrasında ❤️
İnşallah sağlıkla mutlulukla alırsın kucağınaa
-Reklam-
0 oy
5 Ekim 2021 (3,047 puan) cevapladı
İnşallah zamanı gelince bizde öyle oluruz Allah bağışlasın canim 
6 Ekim 2021 (719 puan) yorumladı
Zaman gelecek, geçecekte hiç kafana takma her şey geçiyo ❤️ onu kucağına aldığın zaman her şeyi unutuyosun sonra uykusuzluk falan başlıyo gaz sorunları başlıyo falan fıstık :) :))

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 269 göst.
+1 oy
0 cevap 297 göst.

1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...