0 oy
458 göst.
4 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (645 puan) sordu
Yürürken sanki vajinamin içi yirtiliyor gibi ağrıyor başına gelen varmı doğum belirtisi olabilirmi
Gebelik haftası 40+1

2 Cevap

0 oy
4 Ekim 2021 (91 puan) cevapladı
Canım 38+6 haftalik gebeyim 32. Haftamdan beri o şikayetim var çok sordum catı kemikleri ağrıyor kendini doğuma hazırlıyor ve bebek artik büyüdü oraya baski yapiyor dediler ama sen bunu şimdi yaşıyorsun zaten dogumunda bayağı yaklaşmış büyük ihtimalle dogumun olur bu 1 2 gun icinde
4 Ekim 2021 (91 puan) yorumladı
Canım zaten 41 den sonea riskli dönem olur o zaman sen istemesende suni sancı ile dogum olur. İnşallah öyle bir seyede gerek kalmaz sağlıklı bir doğum yapıp bebeğini sağlıkla alırsın kucağına insallah
4 Ekim 2021 (645 puan) yorumladı
Amin Allah razı olsun doktor dedi zaten 41 e kadar beklicez diye suniye kalcak diye çok korkuyorum valla
4 Ekim 2021 (91 puan) yorumladı
Canım ilişki öneriliyor hurma yemek otur kalk hareketi sıcak suya oturma onlari bir yap bakalım açılma olsun insallah sağlıkla dogurursun Allah kimseyi o kapıda birakmasin
4 Ekim 2021 (645 puan) yorumladı
Amin canm yemin ederim hepsini yapıyorum her gün artı olarak ananas suyu flan içmeye başladım temizlik yürüyüş yapıyorum ekstra olarak ama şaka gibi yok inşallah hepimiz sağlıcakla alırız kucagimiza
4 Ekim 2021 (91 puan) yorumladı
Amin amin inşallah
-Reklam-
0 oy
4 Ekim 2021 (362 puan) cevapladı
Bende 40+1 im halen doğmadı belirtide yok :(
4 Ekim 2021 (645 puan) yorumladı
Off Bu sene ki bebeisler gelmiyor

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 421 göst.
0 oy
1 cevap 248 göst.
0 oy
1 cevap 346 göst.

1,512,813 soru

24,674,119 cevap

367,435 kullanıcı

...