0 oy
174 göst.
4 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,417 puan) sordu
Arkadaşlar troidim varmış ama e nabıza baktığımda değerim normal görünüyor yani yüksek mi düşük mü bilmiyorum ama doktorum ilaç verdi iki hafta kullanıp dahiliyeye görüneceğim. Sizde bu durum oldu mu? Olduysa hamilelikteki riskleri büyük mü merak ediyorum. Ayrıca folik asit kullanıyorum ilaç içmekte gerçekten çok zorlanıyorum.
Gebelik haftası 8
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
36 cevap 4,249 göst.
0 oy
0 cevap 244 göst.
0 oy
1 cevap 546 göst.
0 oy
23 cevap 2,066 göst.

1,512,557 soru

24,670,785 cevap

367,241 kullanıcı

...