0 oy
180 göst.
4 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (346 puan) sordu
5 haftalık hamile olduğumu öğrendim 20 gündür Parmaton kullanıyordum gebe olduğumu öğrenince bıraktım kullananan varmı zararı olurmu doktorum olmaz sorun dedi ama ikilemde kaldım yinede
Gebelik haftası 5

1 cevap

0 oy
4 Ekim 2021 (704 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Doktorun cevabı vermiş canım burdakiler onun kadar bilgili değildir hem hamile olduğunu bilmeden sigara içenler de var bıraktıktan sonra sıkıntı olmaz hemde onun içeriğinde vitaminler var 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 237 göst.
4 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Murnesard (346 puan) sordu
0 oy
0 cevap 138 göst.

1,512,781 soru

24,673,736 cevap

367,415 kullanıcı

...