0 oy
220 göst.
4 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (61 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar geçen hafta ikili tarama testi yapılmıştı. Sonucuma göre bebekte bir sıkıntı yok ama benim PAPP-A değerim de düşüklük varmış ve 6. Aya kadar coraspin kullanmam gerekiyor böyle bir durumla karşılaşan oldu mu.  Doktor sıkıntı değil dedi ama yine kafamda Bi soru işareti kaldı?
Gebelik haftası 13+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 200 göst.
0 oy
2 cevap 353 göst.
18 Ocak 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde betuulll (9 puan) sordu
0 oy
1 cevap 297 göst.
13 Ocak 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Zehra_31 (1 puan) sordu
0 oy
1 cevap 201 göst.

1,512,816 soru

24,674,209 cevap

367,440 kullanıcı

...