0 oy
407 göst.
3 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Merhaba güzel anneler sanırım hamilelikten dolayı insan değişiklik istiyo hamileyken saç boyatmak sakıncalı mıdır?
Gebelik haftası 14+5

2 Cevap

0 oy
3 Ekim 2021 (800 puan) cevapladı
Kimyasal olduğu için doktorlar çok önermiyor  organik bulursan onlarla boyaya bilirsin çık k değişiklik istersende  şekillendir ama boyama derim
-Reklam-
0 oy
3 Ekim 2021 (3,785 puan) cevapladı
Bu konu üzerinde tam bir fikir birliği yok. Doktorlar da ihtimal nedeniyle tedbirli olunmasindan yana. Bazı doktorlar ilk trimestirdan sonra açma işlemi uygulamadan sadece boya olabilir diyor, bazilari 6.aydan sonra her işlemi yaptirabilirsin diyor.

Bazı arkadaşlardan bitkisel boya duyuyorum ama onlar da kimyasal, sadece amonyak yok. 

Benim doktorum 6 ay demişti izinli olduğum ve hep evde olduğum için gerek duymadım. Ama muhtemelen bu hafta boyatacagim çünkü beyazım fazlalaştı 30+4

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 555 göst.
0 oy
21 cevap 1,405 göst.
0 oy
9 cevap 583 göst.
20 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kubranz (20 puan) sordu
0 oy
1 cevap 175 göst.

1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...