0 oy
1,137 göst.
3 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (378 puan) sordu

Kızlar bugün 7 haftalık olduk ok hafif sildikçe leke geliyor. Acil kadın doğum hastanesine gittim bişey yok kanama yok dedi düşük için iğne yaptı. Kendi doktorum bna kan sulandırıcı iğne ve aspirin verdi 3 gündür yapıyorum iğneyi o yapmış olabilir mi. Yarın başka doktora gideceğim 

image

Gebelik haftası 7

1 cevap

0 oy
3 Ekim 2021 (317 puan) cevapladı
Bendede öyleydi sıkıntı yapma bebek yerinj tutuyormuş doktora gittim oda aynı şeyi söyledi kanaman olmadığı sürece veya lekelenme çok fazla olduğu sürece gel dedi
-Reklam-

1,512,378 soru

24,668,388 cevap

367,122 kullanıcı

...