0 oy
254 göst.
3 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (34 puan) sordu
 38 haftalık hamileyim adet sancıları oluyo normal bir durummu ? Doğum belirtisimi 
Gebelik haftası 38

1 cevap

0 oy
3 Ekim 2021 (507 puan) cevapladı
Benim de oluyor haftamız aynı. Her gün doğuracak mıyım diye bekliyorum ama yok :)
3 Ekim 2021 (34 puan) yorumladı
Evet  ya sürekli bir tedirginlik :/
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,636 soru

24,671,599 cevap

367,284 kullanıcı

...