0 oy
445 göst.
2 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (78 puan) sordu
Arkadaslar yeni dogan da anne sutu alsa da biberon ihtiyaci oluyor mu? Oluyorsa philips avent mi önerirsiniz yoksa lansinoh mu??
Gebelik haftası 33

4 Cevap

0 oy
2 Ekim 2021 (1,200 puan) cevapladı
İhtiyaç olur mu olmaz mı bilmiyorum henüz ama bn lansinoh aldım 2boydan da
-Reklam-
0 oy
2 Ekim 2021 (1,083 puan) cevapladı
Sütünüz gelmezse, bebek ememezse ihtiyaç olur. Ben lansioh hoşgeldin bebek setini aldım her ihtimale karşı
0 oy
2 Ekim 2021 (9 puan) cevapladı
Bence gerek yok hastane de biberona çünkü anne sütü alicak 
0 oy
2 Ekim 2021 misafir cevapladı
Benim ilkimde biberon emizik aldım ikisini de hiç kullanmadım şimdi ikincim ona da biberon almam emzik te ama bu seni etkilemesin tabi belki senin bebiş emebilir benim oğlum hiç bir türlü emmemisti hep tükürdü sonra zorlamadim

İlgili sorular


1,512,150 soru

24,665,552 cevap

366,953 kullanıcı

...