Gözün aydın canım Allah'ım analı babalı güzel günlerde büyütmeyi nasip etsin inşallah 16 kasımda bende sezaryan olacam inşallah benimde rahat geçer
Maşallah sağlıklı uzun ömürler versin Rabbim Ameliyata odada giydirip sedyeyle mi götürüyorlar merak ettim. Birde nescafe 2si 1 arada mı daha iyi oluyor?
1,512,231 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı