0 oy
186 göst.
2 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (37 puan) sordu
Ya hanımlar 17+2 gebeyim bir aydır sürekli karnım ağrıyor özellikle geceleri sebebi nedir 
Gebelik haftası 17+2

1 cevap

0 oy
2 Ekim 2021 (222 puan) cevapladı
Benimde 2 haftaya kadar sürekli karnım ağrıyordu acile gittim nst ye bağladılar sancı cikti ağrı sandığım şey sancıymis 29 haftalikti o zaman idrar aldilar enfeksiyon cikti hiç Bi enfeksiyon belirtim yoktu üstelik antibiyotik yazdı doktor kullandıktan sonra o ağrılar geçti doktora gitmelisiniz. 
2 Ekim 2021 (37 puan) yorumladı
Yaaa.tskr ederim bende giderim doktora dayanılmaz bı ağrı oluyor bazen
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 138 göst.
0 oy
1 cevap 153 göst.
0 oy
3 cevap 293 göst.

1,512,751 soru

24,673,355 cevap

367,397 kullanıcı

...