0 oy
211 göst.
1 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (308 puan) sordu
Proluton Depot iğnesi ile ilgili yorumlarda herkeste ağrı, basamama, uyuşukluk vs oluyor diye okudum. Ben bugün sabah oldum ama hiç bir şey hissetmiyorum. Bahsettigim ağrılar vs. Yok. Tek seferlik yapıldı bir daha vurulmayacak ama acaba etkisi mi olmadı. Yada bünye meselesi mi
Gebelik haftası 12
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
1 Ekim 2021 (2,420 puan) cevapladı
Bende de vurulan yer cok agridi ama sonraki gun..kalcama ne oturabildim.ne donebildim.basarken falan zorlandim ama sonraki gunlerde oldu bunlar.aklinda olsun eger olursa orana kolonyali mendil pecete koy ovustur.ilac daha iyi yayiliyor agrilar azaliyoe
1 Ekim 2021 (308 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 553 göst.
0 oy
4 cevap 430 göst.
0 oy
1 cevap 221 göst.
15 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mm4024 (70 puan) sordu
0 oy
11 cevap 633 göst.

1,512,452 soru

24,669,317 cevap

367,168 kullanıcı

...