0 oy
351 göst.
1 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,446 puan) sordu
merhaba arkadaşlar 19+5 gunluk hamıleyım..içimde nabız atarmıs bebek hareketlerini yenı hissetmeye başladım ılk gebeliğim ..ama ne zman karnımı oksasam bebeğim hep sol tarafta..hiç yer degıstırmıyormus gıbı
Gebelik haftası 19+5

1 cevap

0 oy
1 Ekim 2021 (51 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Benmde aynıydı canm bende hep asada hıssedıyorum ve oylede suan 34 dum kasık altnda tasıyorum 
1 Ekim 2021 (2,446 puan) yorumladı
o zman normal bu durum canım korkmama gerek yok  hayırlısyla tam hareketlerını hıssetseydım bi bende
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,014 göst.
31 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sanem kara (2 puan) sordu
0 oy
3 cevap 437 göst.
0 oy
1 cevap 340 göst.
23 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Prensez (855 puan) sordu

1,512,664 soru

24,672,070 cevap

367,309 kullanıcı

...