0 oy
365 göst.
1 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
21+5 oldu 21. Haftada sancıların sık sık olması normal mi? Bir de bebek son ultrasonda biraz aşağıda duruyordu
Gebelik haftası 21+5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
1 Ekim 2021 (464 puan) cevapladı
Kontrole gidin erken doğum riski varsa önlem alınması açısından önemli
-Reklam-
0 oy
1 Ekim 2021 (40 puan) cevapladı
Benimde 21 . Haftada öyle oldum çok aşırı sancım vardı 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 168 göst.
0 oy
2 cevap 208 göst.
4 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Berivnmum (32 puan) sordu
0 oy
1 cevap 242 göst.
16 Aralık 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Nazendecee (281 puan) sordu

1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...