0 oy
348 göst.
1 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (37 puan) sordu
Merhaba anneler benim ilk hamileliğim bebeğe bişey olur diye çok korkuyorum eğer bişey olursa kanama vs bişey olur değil mi yani bir şekilde hissederim veya fark ederim herkes ilk 3 ay çok önemli diyip duruyor bende de korku oluştu aşırı belirtilerimde yok çünkü
Gebelik haftası 5+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,140 göst.
0 oy
1 cevap 277 göst.
13 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Muammer.canan1313 (533 puan) sordu
0 oy
6 cevap 828 göst.
7 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Edasedat (124 puan) sordu

1,512,423 soru

24,668,891 cevap

367,152 kullanıcı

...