Merhabalar 19 haftalik hamileyimm doktorum 2li tarama testi yapildi normal cikti doktorum Afp testi yaptirdi sonucum 21.77ng mom ise 0.56 çıktı sizce nasil bilgilendirirseniz sevinirim
Bende pazartesi yaptıracam canım AFP kan mı alıp bakıyorlar sadece ultrasonda falan ölçüm falan yapılıyo mu
1,512,234 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı