Çok korkuyorum,ara ara kahverengi lekelenmelerim oluyor,bugün de pembe gibi kanamam oldu bir kac damla düşük olabilir mi bu akıntılar normal mi ne yapmalıyım ? İlk gebeliğim tecrübesizimilişkiyle alakalı olabilir mi?
Senin bu yaşadıklarını 6.haftamda yaşadım burdakiler yerleşme kanaması dedi ama ben hemen doktora gittim düşük riskim varmış kesenin yanında kanama alanları oluşmuş dedi doktor düşük önleyici iğne yaptı ve progestan hap yazdı ilk 3 ay cinsel ilişkiyi yasakladı bol su iç ve hep uzan iş yapma dedi bu şekilde geçti 24 haftalık oldu şuan
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı