0 oy
420 göst.
30 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (198 puan) sordu
Kızlar doktor 20.23 haftalar yazmış  21+6 yapsam sorun olur mu süz ne zaman yaptınız aradım özel hastaneyi SSK varsa 150 dedi detaylı ultrason dedi aynı oluyo dmi ikinci düzey usg dedi yaptır ve sorun olduğu için mi bebekte istiyo öyle diyolar
Gebelik haftası 19+6

4 Cevap

0 oy
30 Eylül 2021 (3,785 puan) cevapladı
22+3 te yaptirdim
-Reklam-
0 oy
30 Eylül 2021 (127 puan) cevapladı
20+0 da yaptırdım ben
0 oy
30 Eylül 2021 (196 puan) cevapladı
Özel hastane ve 150 TL çok iyi ya. 650 TL ye zor bulup yaptırdım 
30 Eylül 2021 (198 puan) yorumladı
Ya öyle dedi de bnm duyduğum kişiler 300 TL fln diyo yanlış  mı anladı diyorum kız çünkü arayıp sordum ne kdr diye
30 Eylül 2021 (196 puan) yorumladı
Yani 150 TL normal muayene ücre burda
0 oy
30 Eylül 2021 misafir cevapladı
Hayır sorun olup olmadığına bakmak için yapılıyor bende 21 haftalık olduğunda yaptırdım 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 232 göst.
0 oy
4 cevap 297 göst.
30 Ağustos 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde lidya07 (143 puan) sordu
0 oy
2 cevap 237 göst.
26 Haziran 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde 2530 (2 puan) sordu
0 oy
2 cevap 275 göst.

1,512,257 soru

24,666,892 cevap

367,044 kullanıcı

...