0 oy
254 göst.
30 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (194 puan) sordu
Kizlar 31 haftalik gebeyim.asiri bulantm vr ama birkere istifra ettim.birde adet gibi sancm vr bebegi.hep kasikts ve vajinada hissediyorim sknti olablirmi bu hftalarda bulanti normlmi
Gebelik haftası 31

3 Cevap

0 oy
30 Eylül 2021 (25 puan) cevapladı
Bende 31 haftaligim  bulantım  var felan  aynı adet sancısı çekiyrm  normal  bi şeymiş  bebek baskı yapıyor ya ağrı ondan
-Reklam-
0 oy
30 Eylül 2021 (312 puan) cevapladı
34 35 haftaligiz aynı durumdayım inanılmaz bir bulantı ve aşağıya çok baskı yapıyor bazen çok canımı acıtıyor 
0 oy
30 Eylül 2021 (194 puan) cevapladı
Bi sorun masmda kusma olunca korktm birazda 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 343 göst.
11 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rmysalkn (216 puan) sordu
0 oy
1 cevap 200 göst.
0 oy
0 cevap 140 göst.
8 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Denizada13 (376 puan) sordu

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...