0 oy
331 göst.
30 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
39+2 hamileyim erkek bebegim olacak allah nasipnederseerse dun muayne  oldum 1 cm aciklik vardi  eve geldim belim çok agriyor kizlar ve altan muayne  olduğum  icin biraz lekelenme var sizce dogum yaklasmismidir
Gebelik haftası 39+2

1 cevap

0 oy
30 Eylül 2021 (514 puan) cevapladı
Doğumun başladı başlayacak haftanız da gelmiş benide gelmesi için yardımcı olabilirsiniz artık.. molalı uzun yürüyüşler, varsa pilates topunuz vs açılmayı hızlandıran egzersizler var nette youtube da, tek sayılarda hurma tüketimi gibi şeyleri de araştırın ve uygulayın... doğum sancılarınız duzenli ve 5er dakikalara düşene kadar evde çekmeyi ve yönetmeyi tavsiye ederim.. sancılar siklastikca gün içinde birkaç sefer ilik duşa girip sanci vuran kısımlara su tutun hem sancıyı hafifletir hem aynı zamanda açılmayı hızlandırır.. hayirli doğum nasip etsin Allah :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 146 göst.
0 oy
0 cevap 153 göst.
0 oy
4 cevap 412 göst.
0 oy
3 cevap 663 göst.

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...