0 oy
217 göst.
29 Eylül 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (222 puan) sordu
Biraz önce aşı oldum düşük önleyici ilacım var bide kan vitamin falan onları kullanabilirmiyim acaba ya da kullanan varmıdır cnku apar topar aşı oldum etrafımda covit çıktı baya randevumu bekliyemedim
Gebelik haftası 14+5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
29 Eylül 2021 (2,559 puan) cevapladı
Benim gördüğüm kullanıyorlar ama  doktoruna danışman daha iyi olur bacım ayrıca bildiğim kadarıyla kan sulandırıcı veriyorlar
29 Eylül 2021 (222 puan) yorumladı
Hadi ya doktorum yarın yok cumaya gitmem gerekiyor
29 Eylül 2021 (2,559 puan) yorumladı
Tlf ile irtibata geçme şansın yok mu
29 Eylül 2021 (222 puan) yorumladı
Denicem sansimi
29 Eylül 2021 (2,559 puan) yorumladı
Mutlaka danış bacım en azından sekreterin ilet sana dönüş yapar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 393 göst.
0 oy
1 cevap 164 göst.
0 oy
6 cevap 426 göst.

1,512,456 soru

24,669,371 cevap

367,171 kullanıcı

...