0 oy
208 göst.
29 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (58 puan) sordu
Sezeryan oldum oğlumda 2. Hamileliğim şuan 20+2 sorum şu sezeryan olduğumuzda tam mi uyutuyorlar yada bel aşağı mi uyuşturuyorlar bı de 1. Sezeryan bel ağrısı birakti 2. De geçebilir mi bu ağrı :)
Gebelik haftası 20+2

1 cevap

0 oy
29 Eylül 2021 (165 puan) cevapladı
Doktoruna sorman lazım duruma göre değişir genel mi epidural mi . Bel ağrısı da geçmez 
30 Eylül 2021 (58 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...