0 oy
235 göst.
28 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kizlar merhabalar

Bir onceki dogumumda bebegimi emzirirken yaklasik 1 bucuk ay gogus acisi agrisi yasadim. Simdi 2.gebelgimi yasiyorum ve az kaldi. Bu aciyi yasamamak icin onceden yapilmasini onerdiginiz birseyler var mi gebelik sürecinde. 

Tecrubelernizi paylasirsaniz sevinirim
Gebelik haftası 31

2 Cevap

0 oy
28 Eylül 2021 (165 puan) cevapladı
Bende beklim şurada;))
-Reklam-
0 oy
28 Eylül 2021 (86 puan) cevapladı
Merhaba ben de 31 haftalık gebeyim tecrubem yok fakat araştırmalarım sonucu annelerin büyük çoğunluğu lansinoh göğüs ucu kremini tavsiye etmişti ben de onu aldım.37.hafta itibariyle sürmeye baslayacagim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 389 göst.
1 Eylül 2019 Doğum kategorisinde fatma gül (1,139 puan) sordu
0 oy
7 cevap 667 göst.

1,512,517 soru

24,670,225 cevap

367,212 kullanıcı

...