0 oy
158 göst.
28 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (7 puan) sordu
Arkadaşlar 37+4 teyim. Egzersiz yapmama rağmen açılma yok. Bebeğim doğum kanalına dahi girmemiş. Doktorum 40. Haftaya kadar bekleriz muhtemelen dedi. Açılmayı sağlamak için yapmam gereken önereceğiniz şeyler var mı ? 
Gebelik haftası 37+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 559 göst.
28 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Birgul22 (24 puan) sordu
0 oy
11 cevap 1,350 göst.
26 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Secil12 (169 puan) sordu
0 oy
5 cevap 994 göst.

1,512,177 soru

24,665,955 cevap

366,975 kullanıcı

...