0 oy
330 göst.
27 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (307 puan) sordu
Kizlar bugun gittim ve ilk dozumu oldim.o kadar cok arastirma yaptimki inanin ama en dogru kararim bu olduguna inandim.suan gayet iyyim 

1 cevap

0 oy
27 Eylül 2021 (65 puan) cevapladı
Bende 10 eylülde oldum çok şükür bir sıkıntı olmadi ikinci dozumuda 8ekimde vurulacagim bende pişman olmadım cok şükür tedbirjmi aldım taktir Allahtan şifa olsun inşallah sizede bebeginizede
27 Eylül 2021 (307 puan) yorumladı
Aminn kuzum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,232 göst.
0 oy
11 cevap 1,401 göst.
0 oy
5 cevap 995 göst.
12 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde yagmurozkan (867 puan) sordu
0 oy
17 cevap 1,827 göst.

1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...