0 oy
204 göst.
27 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,188 puan) sordu
Merhaba hanımlar bugün 40+1haftalik oldum dün geceden beri belimin orta kemiği sürekli bir çok ağrıyor,sizce bu doğumun bir gelişmesimi benim bebeğim ilk sizce daha beklermiyim doktor 41haftaya kadar gelmesse suni sancı ile doğumu gerçekleştiricez genelde doğum başlamadan önce nişan denilen akıntı gelmiyormuydu bende öyle birşey yok hala sizin yorumlarınız  nedir?
Gebelik haftası 40+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 618 göst.
0 oy
2 cevap 287 göst.
0 oy
4 cevap 456 göst.

1,512,385 soru

24,668,458 cevap

367,127 kullanıcı

...