0 oy
620 göst.
27 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu

Arkadaşlar merhaba iki saat önce kızımı kucağıma aldım çok şükür normal doğum yaptım emzirdim yanımda uyuyor sancılar çok zordu ama doğum çabuk oldu.Allah bekleyen herkese nasip etsin doğumu yakın olanlara Allah kolaylık versin çok değişik çok güzel bir his ❤️

Gebelik haftası 39+4

2 Cevap

0 oy
27 Eylül 2021 (552 puan) cevapladı
Rabbim Analı babalı büyütsün canım dua edermisin benimde 39+2 doğuma sayılı gün kaldı heycanla korku karışık ☺️
27 Eylül 2021 (4 puan) yorumladı
Amin canım  bütün dualarım seninle Allah kolaylık versin bi an önce kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
-Reklam-
0 oy
27 Eylül 2021 (1,820 puan) cevapladı
Ne ka güzel :). Allah bağışlasın ❤️

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 1,594 göst.
11 Haziran 2024 Doğum kategorisinde Sinemsinemsinem (492 puan) sordu
0 oy
5 cevap 414 göst.
0 oy
6 cevap 1,107 göst.
13 Ocak 2020 Doğum kategorisinde sibel.cn (146 puan) sordu
0 oy
4 cevap 463 göst.
16 Mart 2025 Doğum kategorisinde elif1elif1! (24 puan) sordu

1,512,481 soru

24,669,765 cevap

367,193 kullanıcı

...