0 oy
329 göst.
26 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (289 puan) sordu
Selam arkadaşlar benim gibi bel ağrısı çeken var mı bugün aniden başladı hala devam ediyor. Bebek hareketleri güzel sadece bel ağrısı ve bacak ağrısı var. Aynı durumu yaşayan var mı?
Gebelik haftası 22+1

2 Cevap

0 oy
26 Eylül 2021 (164 puan) cevapladı
Ya bana ne demeli daha 14 haftalık bel ve bacak ağrısı çok fazla bir de şişkinlik 2. Gebeligim ilkinde hiç bilmezdim 
26 Eylül 2021 (289 puan) yorumladı
Bende ilk hamilelikte anlamazdim bel ağrısı falan kime sorsam bebeğin kız çocuğu ise bel ağrısı olur falan diyor ama ben pek inanmiyorum cinsiyeti ile alakası yok.
26 Eylül 2021 (164 puan) yorumladı
Benim ilki kız ama diyorum ya hiç bilmezdim simdi de kız ama bu defa bambaşka cinsiyetle alakası yok bence.
26 Eylül 2021 (289 puan) yorumladı
Bende inanmiyorum cinsiyetle alakalı değil bu haftalarda normal mi bilmiyorum.
26 Eylül 2021 (1,022 puan) yorumladı
Benimki erkek benimde aşırı derecede ağrıyor belim ve sol bacağım bence de cinsiyet ile alakası yok
-Reklam-
0 oy
26 Eylül 2021 (222 puan) cevapladı
Doktorunuzdan magnezyum isteyin. Birde yptubede hamilelikte siyatik ağrısı diye girin kısa yogalar var yapın iyi geliyor 
26 Eylül 2021 (289 puan) yorumladı
Magnezyum alıyorum şuan

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 176 göst.
11 Haziran 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Damlaaaaaaaa (32 puan) sordu
0 oy
10 cevap 669 göst.
0 oy
6 cevap 483 göst.
0 oy
8 cevap 867 göst.
28 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Evnn0 (274 puan) sordu

1,512,512 soru

24,670,145 cevap

367,210 kullanıcı

...