0 oy
497 göst.
26 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (27 puan) sordu
İyi gunler guzel anneler, ben calisan bir hamileyim izne ayrilacagim doktordan rapor aliniyormus ozel hastenelerde bu rapor icin extra bir ucret aliniyor mu aliniyorsa ne kadar bilen varsa yardimci olabilir mi? (24 haftalik)
Gebelik haftası 24

5 Cevap

0 oy
26 Eylül 2021 (1,617 puan) cevapladı
Analik raporundan bahsediyorsaniz 32. Haftada aliniyor. Normal muayene ucreti disinda bi ucret odenmiyor. Heyet raporundan bahsediyorsaniz bunu bir probleminiz yoksa her doktor verir mi bilmiyorum. Genelde riskli gebeliklerde veriliyor. 
-Reklam-
0 oy
26 Eylül 2021 (1,711 puan) cevapladı
Herhangi bir ücret alınmıyor. Normal muayeneye gittiğinizde 24haftalik olduğuna dair rapor almak istiyorum diyin hemen veriyorlar  :)
26 Eylül 2021 (331 puan) yorumladı
aynen
0 oy
26 Eylül 2021 (1,249 puan) cevapladı
Normal muayeneye gidiyorsun. 24 haftalık olduğuna dair durum bildirir raporu alıyorsun
0 oy
26 Eylül 2021 (56 puan) cevapladı
Koronadan dolayı verilen idari izinse 24. Haftada olduğunuza dair rapor alıyorsunuz sadece. Devlette çalışıyorsanız bazı kurumlarda 32. Haftadan sonra aldığınız her rapor doğum izninizden düşüyor bilginiz olsun.
0 oy
26 Eylül 2021 (640 puan) cevapladı
24 hafta olduğunuza dair yazı veriyor doktor onu idareye veriyorsunuz 32 haftaya kadar izinli oluyorsunuz

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 604 göst.
12 Kasım 2022 Doğum kategorisinde Haseff (275 puan) sordu
0 oy
11 cevap 925 göst.
1 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Herşey güzel olacak (446 puan) sordu
0 oy
3 cevap 497 göst.
22 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde CigdemG (75 puan) sordu
0 oy
1 cevap 265 göst.
22 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde CigdemG (75 puan) sordu

1,512,635 soru

24,671,552 cevap

367,283 kullanıcı

...