0 oy
125 göst.
26 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (799 puan) sordu
Son 7gun kaldı kızlar dün 5 saat boyunca belim çok kötü agiriyordu doğum belirtisi herhalde dedim ama sonra ağrısı geçti sizde belirti var mi
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 714 göst.
26 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Mlsasrgl (799 puan) sordu
0 oy
2 cevap 159 göst.
30 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Xelina (124 puan) sordu
0 oy
18 cevap 1,536 göst.

1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...