Bugün doktor kontrolüne gittim bendeki soğuk algınlığının bebegime de geçtiğini söyledi ancak bir sorun oluşturmayacağını söyledi başına böyle bir şey gelen var mi
Nerden anladı bunu canım
Soğuk algınlığın ne durumda canım ?
Allah Allah nasıl anlamış bebeğinde soğuk algınlığı geçirdiğini . Enteresan
Ah kiyamam ben ona gecmis olsun canim :(
1,512,675 soru
24,672,180 cevap
367,321 kullanıcı